22 Mart 2009

GALATASARAY'I BİTİREN ADAM: ADNAN POLAT

Adnan Polat
Benim dilimde tüy bitti aynı şeyleri söylemekten ama Galatasaray yönetimi hâlâ aynı be kardeşim! Burda ve burda anlattım sayın başkanımızın yaptıklarına ne kadar karşı olduğumu. Bugün gelinen nokta ise ne kadar haklı olduğumu gösteriyor işte. UEFA gitmiş, takım darmadağın, maç kazanamıyoruz, ve üstüne üstün takımın yarısı sakat ve cezalı. Bundan sonra şampiyonluk bile gelse -ki kimse kendini kandırmasın- tamamen Allah'tan gelecek ilâhi bir güçle olur.

Bunu daha önce Galatasaray yapmadı değil hani. Bu yüzden gerçek bir Galatasaray'lının ümidi asla bitmez. Yine de takımın bu hâline ve rakiplerimizin oyunlarına baktığımızda hani gerçekten pek şansımız olduğunu söyleyemeyiz. Peki neden böyle oldu? Bunun cevabını hâlâ bilmiyorsanız burdaki ve burdaki yazılarımı okuyun. Hâlâ olmadıysa bence çok da zorlamayın zaten. Çünkü o kadar açık ki! ADNAN POLAT!! Vizyonu küçük, futboldan anlamayan, Galatasaray'a yakışmayan bir başkan ve ekibi yüzünden geldi bunlar başımıza.

Son günlerde kazan kaynıyor. Bugün Lincoln 5-6 bavulla ülkesine izinsiz gitmiş. Nonda için Trabzon'la anlaştı diyorlar. 5. haftasında da yeni teknik adamın karnesi gösterdi ki taraftara hoş görünecekler ve kendince salak hatalarını örtecekler diye takımın başına ciddi derecede yetersiz bir teknik adam getiren bu yönetim ilk hatalarından ders almamış. Ben yine de Lincoln konusunda Bülent'e çok kızmıyorum. Lincoln'ün bu takımda kalmasını da istemiyorum. Ama Bülent'in bu kocaman egosunun bu takıma çok pahalıya patlayacağını düşünüyorum. Üzerine zerre kadar tecrübesinin olmamasını da ekleyince durum daha da vahim hâle geliyor. Yardımcı olarak gelmesi gerekirken patron olarak gelince muhtemel sonuç başarısızlık olacaktır. Boşuna hem bu takımı hem de büyük kaptan Bülent'i harcıyorlar sadece taraftara hoş görünmek adına. Yine diyorum ya bu takımı deney tahtası yapanlar utanmalıdır! Peki şimdi ne oldu? Taraftar ikiye bölündü... Bu mudur çözüm?

Bu sezon sonu ADNAN POLAT tüm ekibiyle istifa etmelidir. Futboldan anlayan insanlar bu takımın başına geçmeli ve Galatasaray'a yakışan bir sistem kurulmalıdır. Kıçına tekme vurulan Lucescu ve Gerets bugün UEFA'da son turlara kalırken bizim başımıza gelecek toy adamları haketmiyor bu taraftar! Sonumuz daha kötü olacak yoksa, benden söylemesi...

Ya bu adamlar akıllanacak, ya da bırakacak, ya da ikisi de olmayacak ama bir mucize olacak. Aksi takdirde vay hâlimize...

ugurarcan | 23-Mart-2009 | KCo.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder