26 Mart 2009

NEDEN, NEYE, KİME BU ÖZLEM?

Sezen Aksu Serçe Albümü Kapak
Yıllarımı yedi bu kadın. Kimsenin şarkıları beni bu kadar derinden yaralamadı. Kimsenin konserinde bu kadar çabuk eğlenceden hüngürdemeye geçmedim... İşin daha da vahimi benin gibi kaç milyon insan var onu bile bilmiyoruz. Bu kadın böyle bir kadın!

Geçen iPod'umda bu şarkı çaldı: "Sızı". Özellikle Sezen Aksu şarkılarını bu blogda paylaşmamaya çalışıyorum çünkü birini paylaşsam diğer şarkılara, o şarkıların bendeki anılarına, hatta hatta o şarkıyı paylaşırken sizlere anlattığım anılar arasında unuttuklarıma büyük haksızlık edeceğimi hissediyorum. Fakat bu şarkıyı paylaşmam gerekti. Bu şarkıyı dinlerken nakarat kısmında öylesine bir farkındalık yaşadım ki, sanki bunca yıl bu şarkı ve ben o anı beklemişiz... İlk aklıma gelen 'bu şarkıyı blogda paylaşmam lazım' oldu. Bir anda hayatımı, yazılarımı, düşüncelerimi, sıkıntılarımı, boğuşmalarımı, hatta bu blogu bile sorgulattırdı bu şarkı bana. Neden, neye, kimeydi bu özlem? Yukardan bakıldığında çıkan onca anlamlar, ama derinlere bakıldığında kaybolunan girdaplar! Çok söze gerek yok, bir Sezen Aksu klasiği...

Saatlerce her biri için sayfalar dolusu yazabileceğim onca diğer muhteşem şarkılar... Sizlerden de çok özür diliyorum! Hepiniz benim için çok özelsiniz! Şarkıların insanlara olan etkisinden çok bahsettim daha önce. Bunlardan en yakın tarihli olanıysa bu yazımdı. İyi dinletiler efendim!

Bir Dinle Bin Hisset: Sezen Aksu - Sızı


Sızım sızım sızlar içim
Gözümde akmayan yaşlar
İçimde yıllardan kalma birikim
Bilmem ne zaman patlar

Bilirim sonu var bunun
Bilirim sonu gelir her sorunun
Bilirim sonu var bunun
Çaresi bulunur bilirim her sorunun

Hiç aç, susuz yaşamadım ki
Hiç parasız, pulsuz kalmadım ki
Hiç aşksız, sevgisiz olmadım ki
Neden, neye, kime bu özlem?

Sızım sızım sızlar içim
Yüreğimde fırtınalar
Ve suskun umutlarım
Sanki benden hesap sorar

Bilirim sonu var bunun
Bilirim sonu gelir her sorunun
Bilirim sonu var bunun
Çaresi bulunur bilirim her sorunun

Hiç aç, susuz yaşamadım ki
Hiç parasız, pulsuz kalmadım ki
Hiç aşksız, sevgisiz olmadım ki
Neden, neye, kime bu özlem?

ugurarcan | 26-Mart-2009| KCo.

şarkı sözü: http://www.sarki-sozleri.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder