21 Mart 2009

DELİ MAVİ

A Kite by Animal-e @ deviantart
Özlemelerdeyim yine,
Kaplamış kara bulutlar
Masmavi gök yüzümü.
Kafam çok yoğun,
Uçurtmam kırık.
Hakimi değilim deli mavinin.
Bir fırtına estiriyor
Son günlerde,
Uçuruyor önüne ne çıkarsa
Fırlatıyor beni
Düşünceden düşünceye.

Üzülmelerdeyim yine bu ara.
Soru aynı, sorun aynı!
Peki nerede cevabı?
Bekle beni geliyorum
İstanbul Atatürk Havalimanı!

ugurarcan | 02:25 | 21-Mart-2001 | NorthHedges #425

picture: A Kite by Animal-e @ http://animal-e.deviantart.com/

10 yorum:

  1. şiiri kendime uyarladım:))
    üzülmelerdeyim hem de çok bu günlerde
    sorular bitmiyor. sorunlar bitmiyor
    cevapsız sorularla yaşayacağım artık bu hayatı
    elveda sevdiklerim
    elveda çocukluğum, gençliğim...
    elveda İstanbul Atatürk Havalimanı!

    YanıtlaSil
  2. öğretmen olduğumdan bahsetmiştim sanırım tayinim çıktıı.. hakkari yüksekovaya:)) uzak çok uzak, gerçi bu kelimenin anlamını en iyi siz bilirsiniz...

    YanıtlaSil
  3. hayirlisi olsun. oralarda yapilacak cok is var. sana once saglik ve guvenlik, sonra da bol basari diliyorum. bu ulkenin kalkinmasinin tek yolu egitimdir, bunun onculeri de senin gibi kocaman yurekler... bizden kopmamani, arada paylasimlarini esirgememeni umuyorum. hatta istersen sana bolum bile yapariz :)) egitim onemli konu, elden ne gelirse...

    sevgiler!

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim umarım hayırlısı olur.sizin facebook grubuna katıldım fotoğraf ekleme kısmı var mı bakmadım ancak... karlar içinde öğrencilerle çekilmiş bir fotoğrafım olsun istemişimdir hep umarım paylaşabilirim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. degistirdiler hersey facebook'ta pek iyiye gitmiyor bu degisimler ama sanirim normal duvara yaziyor gibi yazip resim ekleyebilirsin. zamani geldiginde bir yolunu buluruz :) belki bir internet sayfasi/blog acarsin burdan da baglanti veririz :))

    YanıtlaSil
  6. hep mi mukemmel uyumluu resım secılırr ...
    yazılar ıyı ama onları butunleyen resımlerı nasıl secıyorsun gıpta edıyorum. kafandakı kompozısyonu ortaya koymanın hazzını yasamakta hoş olsa gerek

    YanıtlaSil
  7. acikcasi senden once kimsenin dikkat ettigini dusunmemistim. senden sonra ise ozellikle dikkat ediyorum. bazen bu ugurda yazilarimi bile geciktiriyorum cunku inan bana bazen cok zorlaniyorum. hazir yeri gelmisken soyliyeyim yani gun gelir aradigimi bulamaz da resim koymazsam, yada bu kadar uyumlu olmazsa lutfen kizmaca yok :))) elimden geleni yapiyorum :))

    dikkatine ve verdigin degere tesekkur ederim!

    YanıtlaSil
  8. sanırım algılatrım bu yonde calısıyor. gorsel hafızam ıyı oldugu ıcın herseye o yonuyle bakmaya calısyorum kendımce galıba:)
    deger emek verene verılır sende yuregını yasamını koyuyorsun satırlara ^değer^dediğin sen sin ...

    YanıtlaSil
  9. benim de bir zamanlar blogum vardıı:(( hem de aynı sizin gibi şiirler yazar şiirlere uygun resim bulmak için saatlerce resim araştırması yapardım sonra ne yaptııım bir anda blogu sildim:)) başka bir kompozisyonla başkabir blog açarım belki ilerde...

    YanıtlaSil