1 Mart 2009

THY - FEEL LIKE A STAR!


Sadık okuyucularımdan Senem'in bu yazıma yaptığı bir yorumdan öğrendiğim bu reklâm inanılmaz hoşuma gitti. Tabi bu reklâmın haberini bir Türk vatandaşı olarak almamış olmam kimin sorumluluğudur onu bilmiyorum.

Çok teşekkür ederim Senem'e ki sayesinde izleme şansım oldu. Herzaman olduğu gibi çeştli görüşler olduğu malum. Fakat ben çok eğlendim ve çok beğendim! Bu reklâmı duyurmak ve herkese izletmek ise çok gerekli bence. Basın toplantısında "Kendini Star gibi hisset" sloganına gıcık olmadım değil tabi ama yine de güzel olmuş. Birgün yabancı özentisinden kurtulup Türkçe sloganlarımızda tamamen Türkçe kelimeler kullandığımız zaman çok daha mutlu olacağım da bir kesin.

Şarkı harika, başrolde dünyca ünlü bir yıldız... İlk dikkatimi çeken bu reklâmın yurtdışına odaklı yapıldığıydı ki ülke olarak bence bu büyük bir eksik zaten. Zor da olsa iyi kalitede mp3'ünü de buldum ve telefonuma zil olarak koydum. Hani lazım olur belki diye :)

İzlemediyseniz, iyi seyirler efendim!

ugurarcan | 1-Mart-2009 | HJ#308

video: http://hk.truveo.com/

1 yorum:

  1. yazının mailinde adımı görünce şaşırdım:)))
    reklam sayesinde thy iyi bir tanıtım yapmış oldu. Ancak geçenlerde düşen uçağın haberini alınca üzüldüm.Şöyle bir düşünceden kendimi alamadım. İyi özelliklerinizle ön plana çıkıyorsunuz,takdir ediliyorsunuz ancak tek bir hatada bitiyorsunuz.Yıldızımız talihsizlikten uzak kalır umarım...

    YanıtlaSil