30 Ağustos 2009

YEŞİL ZARA TİŞÖRT VE SİHİRLİ "DUYGU"M


Bekârlık yaman şey kimi zaman. Dün ütü günümdü. Yok canım öyle belli günlerim yok ama dün ütü yapmam gerekti ve pantolon ütülemenin çilesini bir kez daha yaşadım. İnsan karşı cinse inanılmaz bir saygı ve takdir besliyor bu zamanlarda.

Sonrasında tişörtlere geçtim ki onlar kolaydı. Sırayla geçerken bir bir bu yeşil Zara tişörte denk geldim. Zamanında Duygu'm bana aldırmıştı... Her gördüğümde bu tişörtü yada giydiğimde yeniden donüyorum o güne. O günden bugüne onca şey değişti. Biz değiştik. Şimdi ne yapıyor pek bilmiyorum bile. Muhtemelen o günü unutmuştur ya da bu yazıyı okumayacaktır bile. Olsun, sevgiler kolay kolay geçmez. Ben bu tişört parçalanıncaya kadar giymeye ve her giydiğimde de O'nu ve o günü düşünmeye devam edeceğim. Duygu'mun hayatımda yarattığı, bugünse nice hayatlara dağıttığı sihirsel güzelliklerin anısına. Sevgi dolu güzel gözlerinin anısına...

ugurarcan | 30-Ağustos-2009 | HJ308

1 yorum:

  1. Guzel kalpli insanim, mailine de cevap verecegim de, guzel bir zaman kolluyorum. XO!

    YanıtlaSil