28 Ocak 2009

İğreniyorum Artık!

Rape-Tecavüz @ Deuforum
YETER! BIKTIM!...

Ya kardeşim neler oluyor bu insanlara?! Bir sabah da işe geldiğimde açtığım yurdum haberlerinde bir tecavüz yada onunla bağlantılı vahşi cinayet olaylarını okumayayım yahu! Gözü dönmüş, iğrenç, doyumsuz, sapık erkekler, kimi gerizekâlının önde gideni kimi de 3 kuruş yada kontör için hayatlarıyla büyük kumar oynayan kadınlar. Erkekler her yaş ve her meslekten gelirken, bayanlar genelde genç öğrenciler. Bunun yanında kocasını kendi evinde, hatta kocası içerde içkiden sızmışken aldatanlara varacak kadar ileri derece moron kadınlar da mevcut. Genel eğilim de ters ilişkiyle başlayıp çakal erkeklerin çektikleri cep telefonu görüntüleri ve o görüntülerin o adi adamların doymaz iştahları için şantaj malzemesi olarak kullanılması. Ya bu kadınlar hiç mi haberleri okumuyorlar da hergün birileri AYNI tuzağa düşüyor ya. Bu kadar mı salak bunlar ya?

İşin özü ben kaldıramıyorum artık. Genelde birbirine benzer haberlerin detaylarını okumazken bunları okuyorum. Her defasında sanki Yeşilçam senaryoları gibi birbirinin tekrarlarını gördüğümde yeniden şaşırıyor, yeniden kahroluyorum. Olaylar o kadar aleni hâle gelmiş ki korkuyorum. Benim de ailem var, benim de sevdiklerim var! Korkuyorum... Kanun geçemiyor bu sapkınlığın ötesine, birçok diğer sapkınlık gibi bu ülkede. Her sabah aynı haberin biraz farklı hâlini okumaktan midem bulanıyor artık.

Sonra şu tanımları düşünüyorum hani her tartışma programında Türkiye konuşulduğunda genci yaşlısı kimsenin toz kondurmadığı: Müslümanlık, Namus, Saygı, Hoşgörü, Bacı, Modern, Avrupa, Aile, Güven, Anadolu, İnsanlık... Bırakın ya...!!! Bu arada bu eğitimsizlik ve cinsel açlığın doğurduğu felâketler zincirinin en çok varoşlar tarafından yaşanması da yurdumun en "muhafazakâr" kesimlerini kafamda yeniden sorgulanmasına yol açıyor. Bu haberlerdeki kaç kadının başı kapalı olduğunu görseniz inanamazsınız. Kaç erkeğin de sözüm ona dindar olduğunu...

Cinsellik güzel birşey yaşamak isteyene. Akrep burcuyum ben ki hani bizim adımız çıkmıştır ama bu adamların bu arsızlığı tedavi edilemez bir hastalık haline gelmiştir. O zaman çözüm gerekiyor! Benim çözümüm çok kesin ve net...

İDAM GERİ GELSİN! Hem de vahşice cezalandıralım bu köpekleri.

Not: Son üçtür yazılarımdaki ortak temanın "Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu" sözüyle olan ilişkisine baktığımda sanırım bu sözün artık yeni konu etiketim olmasının zamanı olduğuna karar verdim. Bilginize!

Güncelleme: (29-Ocak-2009)
Bu yazıyı dün yazdım bugün yeniden haberlere baktım. 9 yaşında bir kızı kekle kandırıp anüsünü yırtacak kadar vahşilikle tecavüz edip üstüne kızı sokağa atan adamlar, evlenerek kandırıp fuhuşa zorlanan kadınlar ve karısına kokain verip iki defa yüzüne kaynar su döken bir adam... İşte haberlerin özeti... Ha bir de "Ya benimsin ya toprağın!" denerek işlenen bir cinayet, Davos, seçimler falan...

ugurarcan | 28-Ocak-2009 | HJ308

resim: http://deuforum.com

2 yorum:

  1. İdamda az gelir bu şerefsizlere, elektrik verip öyle öldürsünler.
    Tek kaldığım için geceleri dogru düzgün uyuyamıyorum, 3-4 kez uyanıp dolanıp geri yatıyorum.
    Sırf bu haberlerden ötürü paranoyaya bağladık resmen ama kimsenin umrunda değil.
    Zamanında af yasasından çıkarttılar hepsini, hepsi elini kolunu sallaya sallaya dolaşıyorlar, başka canlara zarar veriyorlar.
    Adalet sistemimiz çok yetersiz bu konuda, her konuda olduğu gibi .

    YanıtlaSil
  2. dünya hep böyleydi, hatta daha beteri. meydanlarda yakarlardı insanları. şimdi medya ile daha çabuk taşınıyor haberler. insanlar neden kötü haberleri almak ister orası bilinmez. ama kötülük prim yapıyor gibi bu dünyada.

    sitenin yeni görüntüsü çok iyi olmuş.

    YanıtlaSil