15 Eylül 2008

Gizem Girişmen'den Türkiye Tarihinde Bir İlk

Gizem Girişmen
Allah’ım meğer ne kadar çok blog yazarı varmış bu ara farkettim. Hem de öyle güzel sayfalara rastladım ki yazmaktan çok okuyası geliyor insanın. Beğendiklerimi de keydi sayfamdaki yan menülere ekliyorum böylece sizler de bu güzel sayfalara bakabilirsiniz. Ama biliyorum yazmam lazım. Yazılacaklar listem hiç olmadığı kadar kabarık.

Bu arada büyük gururla paylaşmak istiyorum ki çok sevdiğim bir arkadaşım Çin Özel Olimpıyatları'nda okçuluk dalında altın madalya aldı. Bu madalyanın bir özelliği de Türkiye tarihinde Özel Olimpiyatlarda Bayanlarda kazanılmış ilk altın madalya olması; bayağı muhteşem bir başarı yani... Gizem Girişmen adındaki bu harika insan ise okçuluğa başlayalı da öyle uzun yıllar olmuyor, sadece 4 yıl; azim işte! Daha önce de birçok Avrupa çapında başarısı olan Gizem bu sefer başarısını dünya arenasında kanıtlamış oldu. Burdan da kendisini tebrik ediyorum. Harikasın Gizem, HARİKASIN!!!

Gizem o kadar muhteşem bir insan ki inanın O'nu böylesine yerlerde görmek beni kendi başarabileceğim yada sahip olabileceğim herşeyden daha çok sevindiriyor. O çok ama çok özel bir insan. O'nun hakkında yazılacak çok şeyim var ama kafamı o yönde toparlamayı tam beklemeden tebriklerimi sizlerle de paylaşmak istedim...

Sevgiler canım benim...
ugurarcan | 15-Eylül-2008 | KCo.

Gizem Girişmen Altın Madalya -Çin

top photo by Xinhua & bottom photo by Andrew Wong

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder