26 Mayıs 2008

Bunu Çok Beğendim

Farkındayım çok yazamıyorum bu ara. İşler güçler birliği beni gerçekten yoğun tutarken emektar bilgisayarımın artık iyice yâş-ı kemâle ermiş olması ve hepsinin üstüne gelen bilimum gereksiz işler ile devam eden bahaneler zincirime burda ara veriyor, geçen gün dinleyip bestesini çok ama çok beğendiğim bir eseri paylaşmak istiyorum efendim. Güftesine çok bakmayınız, hani olur da beğenmezseniz. (Biliyorum çok TRT ağzı oldu ama Zeki Müren değil malesef :) Sanırım güzel Türkçe kullanmayı özlemişim bu ara.) Dinlemek için aşağıdaki 'Başlat' (►) tuşuna basın.

Ayşe Hatun Önal Albüm Kapağı
Ayşe Hatun ÖNAL - Yok Yok (Remix)

(Windows Media eklentisinin yüklenmesi gerekiyor diye bir mesaj çıkarsa adres barının altında, yüklenmesini sağlayın. Muhtemelen zaten ilerde de ihtiyacınız olacaktır bu eklentiye. Bağlantı hızınıza göre şarkının yüklenmesi 1-2 dakika sürebilir.)

Ayrıca son zamanlardaki favorilerimden biri de PowerTurk FM'in nostalji radyosu, ilgilenenlere... Dinlemek için aşağıdaki adrese tıklayın. Umarım sizler de bu radyoyu dinlerken benim aldığım o derin hazzı alırsınız!
PowerTurk FM Nostalji Radyo

Sevgiler...
ugurarcan

3 yorum:

  1. Bir Türk sanat müziği aşığına,bu müzik gitti mi ki...

    YanıtlaSil
  2. hem de cok guzel gitti :) TSM benim icin ask ama bu baska turleri sevmem anlamina gelmez degil mi? :) Muzik benim hayatim, muzik asla eksik olmaz ve belli turlere ozellikle egilirim ki bunlardan biri TSM'dir. Konu muzik olunca kaliteli her turune acigimdir.

    Sevgiler Sevdalinka. Zaman ayirim blog'umu ziyaret ettigin icin cok tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
  3. PowerTurk FM - ÖNCE MÜZİK
    http://www.powerturk.fm

    YanıtlaSil