24 Ağustos 2007

Tolga

Tolga'm
Bir Nisan günüydü, yıllardan 2000. Hani gerçekten güneş gibi doğdu derler ya, aynen ölye oldu. Canım, birtanem, dünyalar kadar değerli Tolga'm dünyaya geldi. Ben doğumunda orada olmuş olsam da ne ilk yaşını ne de hiçbir yaşını kutlarken yanında olamadım. Malum çok uzaktaydım ve o mutlu ve özel günlerinde yanında olamamak hiçbirşeyin koymadığı kadar kötü koyuyordu bana. En büyük korkularımdan biri beni benimsememesi, sevmemesi veya bir yabancı gibi görmesiydi.

Sağolsunlar annem ve ablam bu konuda çok güzel bir iş başardılar. Benim de kendime özgü taktiklerimle yıllar boyu yakınlaşan bir ilişkimiz ve çoğalan bir sevgimiz oluştu (Allah nazardan korusun). O'nu o kadar çok seviyorum ki sanki kendi çocuğum O. Hatta bazen O'na olan tavırlarımda kendi çocuğuma hazırlık yapıyormuşum gibi geliyor. Ama o kadar çok seviyorum ki sanki sadece Tolga bana yetermiş gibi de geliyor bazen. Kendi çocuğum olunca sanki Tolga'ya yeterli sevgi veremeyecekmişim gibi geliyor... Tabi bunlarda ailevi olayların, Tolga'nın o minicik bedeni ve gencecik ruhuyla yaşadığı duygusal travmalardan dolayı duyduğum muthiş hassasiyetin büyük rolü kesinlikle var.

Bugün ablamları aradım telefonda. Aslında amacım çok farklıydı, yani olaylar hiç ilk başta planladığım gibi gitmeden birden karşımda Tolga'mı "ALO" derken buldum. Ben Tolga'yla çok defa telefonda konuştum. Ülke ziyaretlerinde bulunduğum yazları ve kısa yılbaşıları hariç de hep telefonda geçti sohbetlerimiz aslında; bir de yeni webcam olayımız var tabi :) Sesi o kadar güzeldi ki... Yumuşacık, billur gibi bir ses ve ne kadar da saf! Eskisi gibi dili beyninden hızlı da çalışmıyor veledin. Eskiden kafasından geçen onlarca şeyi biran önce anlatmaya çalışır ama kendisine yetişemeyip yarı yolda bırakan dili yüzünden bir cümle bitmeden diğerine geçerdi. Şimdi düzgün cümleler kuruyor ve "ben artık koca adam oldum" dercesine benimle sohbet ediyordu. Allah'ım bu ne güzel bir duygu ya!!! Büyük bir aşkla seviyorum ben bu çocuğu...

Tolga ilerde birçok dalda ve birçok farklı şekilde onlarca canı derinden yakacak. Zekası, ruhu, tipi, karakteri, herşeyiyle çok farklı ve çok üstün bir çocuk olacak. Belki de ailemden duymaya alışık olduğum o büyük gururu katlayarak devam ettirecek. Ben de dayısı olarak bunun olması için ne gerekiyorsa yapacağım. Hakettiği yerlere gelebilmesi için üzerime ne düşüyorsa fazlasını yapacağım. Ah be Tolga'm, bu sene de yeni yaşını seninle kutlamayacağım ama inan bana gün gelecek sana en güzel kutlamaları yaşatacağım... SENİ ÇOK SEVİYORUM!!!

ugurarcan | 18:41 | 24-Ağustos-2007 | KCo.-TS

6 yorum:

  1. bugünden düne okudum okudum da burda kaldım yorum yazmadan geçemeyeceğim... sizin duygularınızı yazdıklarınızdan kısmen anlayabiliyorum ama esas tolga'nın hissettiklerini çok iyi bilirim, hikaye o kadar yakın ki...

    YanıtlaSil
  2. :))) Senem, zaman ayirdigin icin tesekkur ederim. Desene sonunda bir yerde yakalayabildim seni :) Ne mutlu bana ki bir kisinin daha hikayesine hitap edebilmisim. Bundan daha cok mutlu eden birsey yok benim icin, blog yazmamdaki amac da bundan ibaret sadece.

    Kendi hikayeni paylasmak istersen bana ugurarcan@gmail.com adresinden ulasabilirsin. Aksi takdirde, umarim yazilarimi okumaya devam eder, guzel yorumlarini gondermeye devam edersin.

    Cok sevgiler, selamlar.
    --
    Ugur Arcan
    http://ugurarcan.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel yazmışsın eline sağlık uğurcum...Tolga sizin gibi bir aileye sahip olduğu için çok şanslı,hepimiz onu çok seviyoruz.
    Kucak dolusu sevgiler...
    Neslihan

    YanıtlaSil
  4. Ugur, Tolga büyüyor. Bir ağacı düşün, büyürken dallarını budayıp, köklerini temizlersen çok sağlıklı büyür. Tolga'da çok şanslı,çünkü onu budayan, temizleyen bahçıvanları (annen,ablan,sen) vicdan,ahlak,saygı ve sevgi dolular. Sevgilerle :)
    Beşir

    YanıtlaSil
  5. Beşir abi, haklisin ve tesekkur ederim ama uzgunum sana tam olarak katilmiyorum. yani dediklerine katilsam da COK COK COK onemli bir hususu alcakgonullulukle atladigini dusunuyorum. Bugun bircok seyin sahibiyse o cocuk, o aile, bunda senin muhtemelen benden bile cok rolun var. Biz bir aileyiz, tabiki herkes birbiri icin elinden geleni yapacak. Ama Tolgaya olan emegin, sevgin, sabrin ve O'nun senin sayende sahip oldugu avantajlari dikkate almamak, buyuk ama cok buyuk bir ahmaklik olur. Sen alcakgonulluluk yapip kendini bu konuda on plana cikarmayabilirsin ama bizler beunun farkindayiz ve mutesekkiriz; hem sana, hem tum Geyik ailesine! Sevgiler!!

    YanıtlaSil
  6. işte gerçek sevgi gerçek aşk en doğal ilaç... öncelikle şu tatlı çocuk için şuraya biraz nazar boncuğu koymak istiyorum zira sevilmiycek gibi değil kerata @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ sonra da biraz da sen ve ailen için nazar boncuğu koymak istiyorum @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ zira sizler Tolganın melekleri en büyük ilacısınız... benzer hikayeler benim çevremde de var sevgili uğur hem de çok yakınlarımda.. ve aynı mücadele sevginin ve aşkın olduğu her yerde... ve o mücadeleyle gelen en ufak bir ilerleme bile ne büyük tebessüm... yaşama sevinci.. güzel yazın için ayrıca tebrikler.. ironiz..

    YanıtlaSil