22 Haziran 2007

Bana Neler Oluyor :)

Biliyorum çok uzun zamandır birşeyler yazamadım. Bu yüzden biraz kendim hakkında bilgi güncellemesi yapayım.

Yeni işimde mutluyum. Yeni başladım sayılır tabi ama çok şükür henüz canımı sıkan birşey olmadı. Hayatımın düzeni inanılmaz değişti gerçi. Sabahları 06:30da kalkıyor akşamları 23:00de yatıyorum. İşten çıkış saatim pek belli olmadığı gibi o saatten yatma saatine kadar olan vakitte ancak belli başlı işleri yetiştirebiliyorum. Ya yemek yapıp televizyon izliyor, ya temizlik, ya eğlence vs. Hepsi bir arada pek olmuyor henüz :)

Bu nedenle hem e-posta hem de özellikle MSN'den ciddi anlamda uzaklaştım. Gelen mesajları takip etmeye çalışıyor ve verebiliyorsam cevap vermeye çalışıyorum ama herkesle saatlerimiz çakışmadığından bu herzaman mümkün olmuyor. Bu yüzden bu aralar en azından e-posta ile bana ulaşma şansınız MSN'den çok daha yüksek! İleride ne olur bakacağız... Eğer TSİ gece geç saatte olmuyorsam haftasonları genelde MSN'de oluyorum, ama bir haftasonum var onda da MSN hakimiyetini çok sevmiyorum. Evdeysem tamam ama sırf o yüzden de evde oturmak hoş olmuyor hele havalar bu kadar muhteşemken.

Herşey yolunda, çok şükürler olsun ki memnunum ve tek duam daha da iyi olması. Türkiye'ye bir yıl kadar uğrayacağımı sanmıyorum. Belki vize tazelemek için 3-5 gün ama onda da ne zaman belli ne birşey. Açıkçası "geldin beni görmedin" türünden beni üzen sitemlere meydan vermemek için bu ziyareti sessiz sedasız yapabilirim. Kısmetse birdahaki yaz hala hayatta olup beni görmek isteyenlerle görüşürüz artık :)

Benden şimdilik bu kadar. Uzun zamandır kafamda yazacağım şeyler var ama toparlayamadım. Bugünden itibaren biraz daha özenli olmaya çalışacağım hazır gündem yoğunken.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder