3 Nisan 2007

Yoğun Günler

Selam dostlar. Bu aralar gerek MSN gerek burdan biraz uzak kaldığımın farkındayım. Geri dönemediğim mesajlar için şimdiden özür dilerim. Baktım ki işler iyice sarpa sarıyor dedim bari neler olup bitiyor bir haber vereyim de kızmayın bana :)

Bu aralar yeni işimin bulunduğu eyalette ev bakıyorum. Yepyeni bir hayat benim için ve farkettim de ne çok değişmesi yada yapılması gereken şey varmış. Mesafe de uzak olunca öyle zırt pırt gidilmiyor, e burdaki işler bir yandan, yok efendim paskalya tatilleri giriyor araya derken anca ayarlanıyor işte herşey. İnşallah haftaya gitmeye karar verdim evlere bakacağım ve annem gelmeden karar vermek istiyorum. Mezuniyet de yakın sonra da hemen iş başı zaten. Nasıl geçiyor zaman yani şaka gibi.

E-posta ve mesajlara olabildiğince cevap vermeye çalışıyorum ama zamanlama konusunda söz veremiyorum, affedin. Çok sarıldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder