16 Nisan 2007

Wisconsin YOLculuğu

Son günlerde pek buralarda yoktum. Kafamda oluşsa da yazmak istediklerim ne yazabildim ne de eposta/MSN gibi ortamlarda göründüm aktif olarak. Daha önce de belirtmiştim, taşınma sürecim başladı ama ortada ev yok :) Onu bulmak için geçenlerde 3 günlük kısa bir seyahatim oldu. Bu sürede yalnızlıktan sıkıldığım için kendimce bir eğlence buldum ve yayınlamaya karar verdim. Takdir edersiniz ki kesimler oldu tabi yoksa çok uzardı görüntiler ama bu halini yeterli buldum. Bu görüntüler sadece YOLculuk kısmını içeriyor. Umarım beğenirsiniz :)



ugurarcan

6 yorum:

  1. :) bişey demiyim diorum ama zorluosun :)

    1) Ekranda yazan 1saat, 2saat, 3saat yazmışsın olmamış. Bunu anlattım sana zaten anladın sen burada tekrar anlatmaya gerek yok

    2) Arabanda cruise system varmış. Bizim yok. Hava mı atıosun anlıyamadım:)

    3) Arabandaki kar lastiği de var. Rüzgar lastiğinde vardır senin.

    4) Çekim yapmadan önce müziğin sesini kısar insan. Aman efendim şarkısından senin sesin duyulmuyo. Attığın havaları kaçırdık :)

    5) Ctesi öğrendiğim bişey. Uzun yolda, yolu saat bazında değil kalan mesafe bazında söyle. Bak 3.5 saate gideriz dedik ankaraya 6 saat sürdü :)

    6) Wisconsin'i görcem die 8.5 dakika izledim ve bi anda dönüş yoluna başladn...

    7) Allahını seversen şarkı söyleme. İnanamıyorum ya o ses senden mi çıkıyor??? :(

    NOT : Bloglarını okuyanlar beni kıl kuyruk zannetcekler. Bu aralar rayting böyle alınıyor :) Ben de böyle ilgi uyandırcam insanlarda :P

    YanıtlaSil
  2. olm bari bi yalanci takma isim yaz ki baska "anonimler" cikarsa karismasin senin yazilarin :)))

    guldurdun yine beni... optum...

    YanıtlaSil
  3. :)
    tamam
    takma adımı kıl kuyruk olsun :)

    imza : kıl kuyruk

    YanıtlaSil
  4. Yaa cidden cok begendim ben, herseyden once fikir olarak; videonu cekip bloguna koyman, 4-D, hem goruntu, hem ses, hem canli, ve cok cok cok dogal. Seni sevenlere, merak edenlere cok cok vefali bir davranis. Ve gercekten coook komik, yarildim, koptum izlerken gulmekten :). Kil kuyruk cok az biraz hakli bence de, Google videonun kalitesinden mi, cekimin kalitesinden mi, yani sesin cok iyi gelmiyo. Ayrica sarki soyleme medeni cesaretini gosterdigin icin, bizimle paylastigin icin seni tebrik ederim, ve kesinlikle duygularini incitmek istemem, ama, sesin hakketten oldukca kotu, ama olsun, seni cok iyi anliyorum, o kadar mile yol sadece direksiyon tut, bitmezki, hem otomatik vites, hem cruise, hem dumduz yol(Wisconson'i bilmem, ancak, sanirim Minnesota gibi bir yer. Montana'dan Minnesota'ya arabayla gitmistim, mubarek, yol tam tamina straight line, inanmayan baksin I-90 'ye haritadan) ... Uzun lafin kisasi yolda mutlaka bir distraction gerekiyo, yoksa insanin uykusu geliyo valla.
    Yaa bi de kar lastiklerine laf atilmis :); eeee yollar burada tamamen wilderness arazilerinden geciyo ( en azindan Washington, Montana, Idaho,North Dakota, Minnesota) her tur wild animal; deer, moose, bear, Grizzily bear, squirrel, buffalo, horse, inek, davar etc high way falan anlamadan dolasiyo, eee kar lastigi olmazsa frenler karli-yagisli-buzlu yuzeyde nasil tutacak diiil mi?...
    Hoscakal...

    YanıtlaSil
  5. Wisconsin'e gidiyorum demissin. Ama bir saniyelik bile goruntu yok Wisconsin'den. Ben Wisconsin'liyim. Gucendim dogrusu...

    Artik bu videoyu de ben cekip halkimizin tuketimine sunarim musait bir zamanda.

    Bu arada Arby's demissin. En kotu fast food orda. Domuz eti hasreti cekenler icin birebir.

    Wendys'de domuz eti kullanilsa da dana etinden yapilma yiyecekler de var ve lezzet farki da var pozitif olarak.

    Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  6. Atilla, buralardaysan tanismak isterim. Acikcasi telefonumda yer kalmadigindan WI'den cok yolculugu cektim. Orda cektiklerimi de blogcularin cok zamanini almamak icin kestim yani odagimi "yolculuk" uzerine belirledim, alindiysan kusura bakma :) bu arada ismine tikladim sayfa acilmadi o yuzden ancak buraya birdaha bakarsan seninle kontak kurabiliriz, o da sansima :) tesekkurler yinede yazin icin.

    YanıtlaSil