1 Mayıs 2010

TURKCELL SÜPERLİG'İ LİGTV İLE İNTERNETTE İZLE... İZLEYEBİLİRSEN!


Yeni futbol sezonu başlarken insanlar bu konuda arayışlara başlıyor. Geçen yazdığım ve alternatifler sunarken DigitürkWebTv'nin en mantıklı seçenek olduğunu anlattığım o yazının en fazla okunduğu dönem 2009-2010 sezonunun hemen başlamadan önceki dönemdi.

Bu sezon bitti gibi, ama 2010-2011 sezonu gelecek ve yine bu tür arayışlara girenler olacak diye bu yazıyı yazmak istedim. İstedim ki bilinsin... Gerçi o yazıda da bahsetmiştim ama bu servisi alırken tüm sezonun tüm maçlarını eksiksiz izlemeyi beklemeyin. Özellikle sezon sonu şampiyonluğun en kritik dönemlerinde nedense sayfanın açılmayacağı, sistemin çökeceği tutuyor. Bugün de aynısı oldu ve maçlar canlı izlenmedi. Para alırken iyi tabi ama servis kalitesi için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.

Ayrıca yoğun zamanda çağrı merkezini aradığınızda o gerizekâlı "yan oda" kampanya şarkısını abartısız 200 defa ard arda dinleyeceğinizi de unutmayın; çin işkencesi gibi...

Önerim şu, eğer teknik bilginiz iyiyse, en çok LigTv izlemek için alacaksanız bedava korsan yayınları deneyın derim. Genelde kaliteli olanları bulmanız da mümkün. Korsan dediğim de illâ LigTv yayını olmayabilir yani bazen yabancı yayınları netten bulabiliyorsunuz. Burdan site örneği vermeyeceğim çünkü bu adresleri yayıp kapanmalarına ön ayak olmak istemiyorum.

Seçim sizin, ben uyarmak istedim. Başa gelince adamı çok sinir ediyor. İnşallah gün gelir Digitürk hizmet kalitesi konusunu biraz daha ciddiye alır.

ugurarcan | 1-Mayıs-2010 | HJ308

resim: http://www.digiturkwebtv.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder