18 Temmuz 2012

SARKAÇTAN İLK MESAJ

Self Reflection by Brittany Scales Studios
Daha bismillah elime alıp sarkacı oynamaya başlamamla tam ortadan ikiye ayrılması bir oldu.

Bir yandan kitabın ilk sayfalarını okuyor, bir yandan yuvarlak bir yörüngede sarkacı çeviriyordum. 5-10 çevrimden sonra sarkaç bana ilk mesajı verircesine tam ortadan ikiye ayrıldı. Sanki hayatımı hep %50-50 kararsızlıklar içinde yaşadığımı, bir zamanlar bulduğum kısmî dengeyi yeniden kaybettiğimi, şu anda bir çok konuda tam ortadan ikiye bölündüğümü bilircesine. 'Ben seni anlıyorum, ve sana yardım edeceğim' dercesine...

Sevgi dolu bir insandan, Sevgi dolu bir hediye. Belki de tam zamanında...

ugurarcan | 17-Temmuz-2012 | 305 Harborside

1 yorum:

  1. yazılarına devam etmene sevindim Uğur..sanki uzun süredir konuşmadığım bir sesle tekrar konuşur gibi oldum devamını bekliyoruzz

    YanıtlaSil