11 Temmuz 2010

DÜĞÜM

writers-block
Bazen,

Beynimde ve yüreğimde coşuyor kavramlar, düşünceler, isyanlar... Boğuluyorum...

Öylesine kaplıyorlar ki her yanımı gözlerim kararıyor, tüm karar merkezlerim felç oluyor.

Bir hışım geçiyorum karşısına sanal defterimin, parmaklarım hazır hepsine kelimeler üzerinden hayat vermeye...

Düğümleniyor boğazım, kalemim parmaklarım; anlatamıyorum, anlatamadıkça daha çok boğuluyorum...



ugurarcan | 11-Temmuz-2010 | HJ308

picture:http://thewritingbase.com/

1 yorum:

  1. Selam Uğur,uzun zamandır yazdıklarını ilgiyle,beğenerek okuyorum.Duygu ve düşüncelerini çok iyi ifade ediyorsun.
    Bence Sen başarılı bir yazarsın,başarılarının devamını dilerim.
    Bu ''Düğüm''adlı yazın aslında benim kimi zamanki duygu ve düşüncelerimede hitap etmiş,bu yazını da beğendim,senin kadar olamasamda benimde amatör şiir ve yazılarım var,birde resim çizimlerimde fena değildir,herneyse.
    Biraz sonraki yazacaklarımı buraya eklemeyi yada eklememeyi çok düşündüm ama affına sığınarak yazacağım...
    Sen beni tanımıyorsun ama ben seni buradan ve internetteki diğer yerlerinden takip ediyorum.
    Ben uzun zamandır aşık olmaya,sevmeye hasret kalmiş biriyim...(Alçak gönüllü ama seçiciyimdir,kolay kolay sevemem ama sevdim mi tam severim,benim sevgimi,beğenimi kazanmış bir erkek gerçekten şanslıdır diyebilirim) Bu duyguları özlediğim gibi artık unutmaya yüz tutmuşken birde baktım ki kalbimde bir kıpırtı var ve buna engel olamıyorum,nedendir bilemiyorum,şu son zamanlarda yemin ki aklımdan çıkmıyorsun.İnternetten resimlerine fırsat buldukça bakıyorum ve yüzümde bir tebessümle sanki seni uzun zamandır yakından tanıyormuşum gibi kendime yakın hissetmeye başlıyorum ama beni hiç görmedin ve tanımıyorsun bile,yani tabiri caizse kendi kendime gelin güvey oluyorum,umarım kızmazsın,bunun için özür dilerim Uğur'cuğum Çünkü aşk hayatında şuan birisi vardır,olabilir...
    Şu anda ''Emel - Korkuyorum'' şarkısını dinliyorum.Çok sevdiğim eski bir şarkıdır,birazda benim şuan içinde bulunduğum durumu anlatıyor sanki,bu şarkı benden sana gelsin ;-)
    Aşk-ı ilanıma yavaş yavaş son verirken
    şunuda belirteyim çok güzel gülümsüyorsun ve seni herşeyinle gerçekten çok beğeniyorum,sana Maşallah diyor ve seni doğuran,büyüten Annenin ellerinden,seninde gözlerinden öperim.
    Allah'a emanet ol,yolun daima açık olsun,ömrün uzun ve güzel olsun canım,Amin.
    Kendine iyi bak,hoşçakal,sevgiyle kal Uğur'um,saçmaladıysam ne olur kusuruma bakma olur mu.
    Sevgi ve selamlarımla Gizemli 81

    YanıtlaSil