16 Mart 2007

BRK: Okul esprileri

Burak Şahin'in blogunda benim de sıkça adımın geçtiği, lise dönemimize ait bu eğlenceli yazıyı gördüm ve izniyle paylaşmadan edemedim... Kendisinin bloguna sağ taraftaki menüden ulaşabilirsiniz.
* * *
11-FM Derlemesi
Geçen gün dolaplarımı karıştırıken bir kağıt parçasıyla karşılaştım. Ne olduğunu merak ederek buruşuk bu kağıdı düzeltmeye koyuldum. İçinden çıkanları sizde görünce eminim sizde hatırlayacaksınız. Bir gün hiç üşenmeyip bunları oturup yazmıştık. Günün birinde hatırlayalım diye. Şimdi tam sırası sanırım.

Selen sınıfta sordu: Emin misiniz?
Herkes: EVET
Selen: Vay herkes adaşmış

Selen: Hocam askerlinizi yaptınız mı?
Uğur: Evet topcu olarak

Uğur kafasını duvara yaslamış walkman dinliyordu...
Mesut Hoca: Uğur çek kafanı duvardan
Anıl: İçindeyken mi?

Efe, Mesut Hocaya sorar...
-Hocam siz nerede oturuyorsunuz.
Mesut Hoca: Dünya’da

Burak(Ulusoy) birşeyler söyledi...
Ogün Hoca: Anlamadım ne dedin ?
Burak: Algılayıcılarınız bozulmuş hocam
Ogün Hoca: Kabahati niye kendinde aramıyorsun. Belki yaydığın dalgalar çatlak dalgalardır...

Sınıfta hep tahta silgisi çalınır. Başka sınıftan bir öğrenci gelir ve...
Öğrenci: Tahta silginizi alabilir miyim?
Anıl: Hayır olmaz. Getir tahtayı burada sil...

Burak(Ulusoy): Ogün Hocam sizin çizdiginiz daire yamuk oldu.
Ogün Hoca: Sana benzettim Burak

Sınav kağıtları dağıtılırken...
Ogün Hoca: Ugur Ar(can)ını almıyayım heee...

Merve Çakir: Hocam hiç kaldırmıyorsunuz?
Anıl: Nerden biliyorsun?

Ogün Hoca: Karmaşık sayıların orjin etrafında dönmesi
Uğur: Mevlana gibi mi?

Notlar kötü ve sınavlar arka arkaya olunca...
Burak(Ulusoy): Artık Allah’a yalvarmaktan başka çare yok.
Anıl: Sen ne diyorsun. Hacca gitsen boş gelir...

Karin: Bir genel saatin sınavı ne kadar?

Burak Ulusoy: (Diğer Burak’a) Adam tam bir gaz.
Burak Şahin: Sen bana gaz diymezsin.
Gürcan: Niye yoksa mazot musun?

Ogün Hoca: Bunun sonucu korkunç bir sayı çıkar.
Anil: Frankenstein’ın okul numarası...

Efe: Ogün Hocam okulda network var mı?
Ogun Hoca: Hayır Brütwork var..

Burak Ulusoy parayı yere duşürür.
Selen: Para düştü. Değerini kaybetti.

Özlem: Hocam sözlüm kaç?
Ogün Hoca: Ne zaman sözlendin?

Merve Çakır: Auff gözlerimden uyku akıyor.
Uğur: Yookine ben göremiyorum

Uğur: Hocam bu logaritmayı neye dayanarak bulmuşlar ? Duvara mı?

3 yorum:

  1. hey gidi günler hey :)

    o zamanda her zamanki gibi iğrençmişiz yaw espri konusunda :)

    Öptüm gözlerinden çapkıl, güzel blog olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. güzel bir blogmuş,tebrikler ben yılsonu gösterimiz için okul esprileri arıyordum buradan faydalandım çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. rica ederim :))) biz de cok eglenmistik :))) hatta begenilirse paylasirsan daha da memnun olurum hani esprilerimizin evrenselligi acisindan :)

    YanıtlaSil