13 Ağustos 2014

Neden Cumhurbaşkanı Seçimleri'nde Oy Vermedim

Cumhurbaşkanlığı seçimleri oy pusulası

Ben oy vermedim! Evet onca lafa ve hakarete rağmen bizlere edilen, gururla bunu söylüyorum! Başkasını bilmem, onlar adına konuşamam ama benim nedenlerim net! 4 madde...

1-Ben bir duruşu ve düşüncesi olan biriyim ve bunlardan sapmam, bu RTE'yi devirmek için gerekli bile olsa. Benden ödün vermemi istemeden önce kendi karaktersizlikleri yüzünden adam gibi bir aday çıkarmayanlara laf etmeli. CHP ve MHP lider(!) kadrosuna güven “oyu” veremem. Çünkü siz ne niyetle oy vermiş olsanız da onlar bunu kendilerine güven oyu olarak alacaklar.

2-Benim oyum(!) önemli ivme kazandı. Boş oy atmak ile atmamak arasında çok fazla sonuca bir etki olmadığı gibi, eskiden önemsenmeyen “oy vermeme” eylemi artık belki de en çok konuşulan “tepki oyu” durumuna geldi. Bu düzeni istemeyen, diretilenlere karşı duran, ölüm gösterilip sıtmaya mecbur bırakılmaya çalışanların bir isyanı olmaya başladı.

3-Onca oy vermeyen insana rağmen 14 parti toplanıp bir adamı yenemiyorlarsa bu partilerin meşrulukları, onların tabanlarında bu partileri ayakta tutan yalakaların halleri değil benim genel sisteme verdiğim tepki rahatsız ediyorsa, zaten pek de umrumda değil.

4-Benim gözümde hepsi aynı. Farklı dereceler olabilir, farklı yöntemler olabilir ama hepsi hain. Dün birilerini buralara getiren paralel yapı bugün düşmanlarına yardım ediyor. Fikirler değil ortaokul misali Recep Beyler, Parti Müdürleri üzerinden sidik yarıştırılıyor. Ben hepsinin hain olduğunu düşündüğüm, bunun üzerine 15 yılda nerelerden nerelere gelen bir adamı yıkamayan bu sözde muhalefetin de basiretsizliği, egosu, ve beceriksizliğini eklediğimde “kıçımı kaldırıp” bu adamlara oy veresim gelmedi.

Oy benim… İstediğime veririm, istediğim çıkmazsa da vermem. Bu da bir oydur, “hiçbiriniz beş para etmezsiniz” oyu. Bence bu bundan sonraki seçimlerde seçenek olarak eklensin bak o zaman katılım ne oluyor?!

ugurarcan | Ağustos-13-2014 | Harborside305

fotoğrafın kaynağı bilinmiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder