12 Haziran 2011

ATATÜRK'ÜN BİZİ AFFETMEMESİNİN GERÇEK SEBEBİ

Affetmiyorum Sizi Atatürk
Facebook'tan aldığım Atatürk'ün bu resminin altında "Affetmiyorum sizi!" yazıyordu bugün. Güzel, doğru, kesin affetmiyordur ama konu bence yanlış...

İşin özü yani, lütfen güldürme beni Türkiye. Günlük dilinde kendi anadilini çöpe atıyor yabancı dilleri tercih ediyor ve utanmadan bununla övünüyor, yurtta barış varken senden farklı düşünen herkesi hain ve düşman ilân ediyor, önce demokrasi istiyorum deyip sonra sadece 'ben' diyor, işine gelince vergi veriyor işine gelmeyince vermeyerek sadece kendini düşünüyor, çalışmıyor hazır yiyorsun, ama sonra AKP kazanınca bir milliyetçi, bir Atatürkçü kesiliyorsun...

Sen daha Atatük'ün en temel öğütlerini bilmiyorken, yerine getirmiyorken neye karşı çıkıyorsun?!

ugurarcan | 12-Haziran-2011 | 1041 Timber Springs

1 yorum:

  1. Dijital Ajans Önerim Bigcrunch.


    kripto para, siber güvenlik, VPN, bitcoin gibi konularda
     Lorentlabsı inceleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil